Известие

Collapse
No announcement yet.

Ръчни скорости на 156 Selespeed

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ръчни скорости на 156 Selespeed

    Здравейте колеги.Какво точно е необходимо да се предприеме ако тръгна да слагам ръчни скорости?Какво се маха от колата и какво се добавя?Дано по запознатите колеги споделят как протича процедурата.Благодаря предварително

  • #2
    Ако не греша Бобо беше правил такава конверсия навремето, може да го питаш.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Скоростна кутия,2 броя помпи съединител/като за тази в купето трябва да се прави дупка,при 156 я няма,при 147 я има/,маркучите м/у помпите,казанче за спирачна течност/на Селеспиида е с 2 изхода и трябват 3/педал за съединителя,долната част на тунела+скоростен лост.Общо взето е това,като винаги може да изкчои нещо друго
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Защо си вземате селеспийди като ще го правите с ръчни скорости?
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #5
          Може би по сходна причина, поради която огромна част от каращите "алфа" си купуват алфа и после я продават с идеята никога повече да не карат такава кола - за без пари получаваш тежка гъзария и всичко е перфектно докато в един прекрасен ден нещо в нея каже "тв'гшш..." Като разбереш в такъв момент, че за ремонт трябва да дадеш почти толкова пари, колкото си дал за колата, почваш да мислиш варианти...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
            Защо си вземате селеспийди като ще го правите с ръчни скорости?
            Чудно ми е и на мен! Ако имаше някаква възможност, отдавна да бях направил обратния вариант при мен, т.е. да сложа "селе" на печката.
            ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
            ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
            ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
            ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

            Comment


            • #7
              ц

              Първоначално публикувано от Jovano Покажи съобщение
              Здравейте колеги.Какво точно е необходимо да се предприеме ако тръгна да слагам ръчни скорости?Какво се маха от колата и какво се добавя?Дано по запознатите колеги споделят как протича процедурата.Благодаря предварително


              по добре я продай и си вземи ръчка като толкова искаш
              156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

              Comment


              • #8
                Смятам , че отдавна вече е ясно, че селето се ремонтира ИЗЦЯЛО за 2 дена и МАКСИМУМ 350-400 лв. с труд и включени части. (от над десетина коли, нито една не е успяла да прехвърли тази сума)
                Не виждам как една конверсия, би ти струвала по-малко пари !!!
                Както прочета подобна тема направо ми идва да се гръмна някъде
                http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F2%E8%ED%EA%E8

                ПП: Доста хора са си разрешили подобна сага само след 2-3 телефонни разговора . Така , че вместо да се занимаваш с простотии , вземи дрънни една шайба !
                Last edited by dobromirski; d.m.y г., 09:19.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                  Чудно ми е и на мен! Ако имаше някаква възможност, отдавна да бях направил обратния вариант при мен, т.е. да сложа "селе" на печката.
                  Дааа, и аз от колко време се тръшкам, че Алфа няма дизелче с автоматик или поне Селе...
                  Освен да тестваме...
                  Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Jovano, послушай колегата dobromirski няма да сгрешиш, има опит и знае какво прави.
                    _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                    156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                    Comment


                    • #11
                      Колегата дори не е споменал дали му е счупен робота или просто иска да си ръчка скоростите...
                      156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                      Comment


                      • #12
                        Ми то и със селеспиид можеш да си ръчкаш с лоста ако те влече по принцип...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                          Колегата дори не е споменал дали му е счупен робота или просто иска да си ръчка скоростите...
                          В такъв случай си мисля,че ще е по-добре да продаде селето и да си вземе ръчка.То верно и това е нож с две остриета,но някак по-издържано ми се вижда.
                          Първоначално публикувано от Max Покажи съобщение
                          Дааа, и аз от колко време се тръшкам, че Алфа няма дизелче с автоматик или поне Селе...
                          Освен да тестваме...
                          Пусти пари все не стигат,иначе отдавна ми се въртят такива мисли в главата.Пък кочини за конверсия бол в тая криза,а и Добромирски е градски и няма да ми се налага да тичам далече.Ако ми се отвори мегдан,твърдо съм решил да пробвам.Пък и жената ще е доволна на подобно изпълнение.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Не е токова лесна конверсията. Проблема ще дойде от CAN комуникацията между ЕЦУ-то на кутията и ЕЦУ-то на двигателя. ЕЦУ-то на кутията( CF208 ) не само , че "чете" от това на двигателя, някой данни като : RPM, temp, troque, ами има и обратна връзка чрез която управлява оборотите на двигателя, при превключване на предавките. Не мисля , че на друго ЕЦУ са му заложени тези функции в дъмпа. Ще рече , че трябва да се разбие сорса и на двете ецу-та и да се неправи един нов "хибриден" дъмп. Колко просто звучи, а в действителност хич, ама хич не е така

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                              Не е токова лесна конверсията. Проблема ще дойде от CAN комуникацията между ЕЦУ-то на кутията и ЕЦУ-то на двигателя. ЕЦУ-то на кутията( CF208 ) не само , че "чете" от това на двигателя, някой данни като : RPM, temp, troque, ами има и обратна връзка чрез която управлява оборотите на двигателя, при превключване на предавките. Не мисля , че на друго ЕЦУ са му заложени тези функции в дъмпа. Ще рече , че трябва да се разбие сорса и на двете ецу-та и да се неправи един нов "хибриден" дъмп. Колко просто звучи, а в действителност хич, ама хич не е така
                              Прави се. Не е проблем Не е точно така както си го представяш, но се прави. Има си хора за всичко все пак
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X